גרעיני משמש לטיפול בסרטן

תזונה נכונה ומחלת הסרטן

 

אורח חיים בריא הינו המפתח להפחתת הסיכון לחלות בסרטן, הרפואה הקונבנציונאלית והרפואה הטבעית מגיעות להסכמה בנוגע לכך ששינוי אורח חיים לבריא יותר יפחית בצורה דרסטית את הסיכוי לתחלואה ותמותה מסרטן. מחקרים רבים מראים ששינוי זה עם בדיקות מקדימות מפחית בחמישים אחוזים את הסיכויים לחלות בסרטן!

ליצירת קשר לחצו כאן

לצפיה במוצר לחצו כאן

מה הוא אורח חיים בריא?

 

  • הפסקת עישון – הימנעות מעישון סיגריות ומוצרי טבק, שימוש בטבק הוא גורם המוות מספר אחד.
  • משקל גוף תקין – השמנה גורמת לסיכון משמעותי לחלות בסוגים שונים של סרטן
  • פעילות גופנית – מומלץ מאד לבצע פעילות גופנית באופן יום-יומי, הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה, או כל פעילות אירובית אחרת. רצוי לבצע פעילות זאת חצי שעה ביום לפחות.
  • הגבלת צריכת אלכוהול – הכמות המומלצת היא עד מנה אחת ליום לאשה ושתיים לגבר. ככל שצריכת האלכוהול גבוהה יותר, הסיכון להתפתחות סוגי סרטן שונים גדלה.
  • הימנעות מחשיפה לשמש – מומלץ לא להיחשף לשמש בין השעות עשר בבוקר עד ארבע אחר הצהריים, כדאי להצטייד במשקפי שמש, כובע ומסנן קרינה.
  • תזונה בריאה -  מחקרים רבים מארגוני בריאות בינלאומיים שנערכו בשנים האחרונות מוכיחים שיש קשר ישיר בין תזונה מאוזנת ובריאה לבין הפחתת הסיכון לחלות במחלת הסרטן. דיאטנים ורופאים ממליצים להרבות באכילת פירות וירקות, קטניות ודגנים מלאים. הם גם מציעים להפחית בצורה משמעותית במזון עתיר קלוריות ושמן ולהימנע ממשקאות ממותקים. מומלץ גם להוריד בכמויות של בשר מעובד, מעושן, מלוח, משומר ומטוגן.

 

ישנם מספר מזונות הנחשבים בולמי סרטן: אצות נורי, ירקות ממשפחת הכרוביים, אננס, תות שדה, גזר, פירות הדר ושום.

מומלץ לשלב בתזונה נכונה כמויות מתונות של אגוזים, שקדים, גרעיני דלעת, זרעי פשתן שומשום מלא. מחקרים רבים בדקו יעילות של גרעיני משמש לטיפול בסרטן, המכילים אמיגדלין.

 

כל שינוי שייעשה מההמלצות, ישפר את איכות חייכם ויפחית משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן. בקצרה: תאכלו בריא ומאוזן (אכלו הרבה פירות וירקות מכל הצבעים), שתו מים ולא משקאות ממותקים, הקפידו על פעילות גופנית סדירה ולכו להיבדק אצל הרופא מדי פעם...

 

מוזמנים לשמוע עוד על תזונה בריאה והמוצרים המובחרים שלנו בטלפון: 03-6815110  או צרו קשר כאן.