סיר יציקת ברזל מצופה אמייל

סירי יציקת ברזל

שפים מאוהבים בהם והטבחים המקצועיים והחובבים נשבעים שאין להם תחליף, מתאהבים בהם ומתמכרים אליהם, אם לא הכרתם אותם עד עכשיו, את סירי יציקת הברזל, זה הזמן לעשות הכרה... גם אתם צפויים להתמכר...

 

ליצירת קשר לחצו כאן

לצפיה במוצרים לחצו כאן


אז על מה כל הרעש והמהומה? יתרונם הגדול של סירי יציקת ברזל הוא הולכת החום המצוינת שעוטפת את התבשיל בעוצמה, מפזרת סביבו חום אחיד ובצורה שווה, החום נאגר לזמן רב וגם לאחר כיבוי הכיריים הבישול נמשך בתוך הסיר. הסיר מתקרר באיטיות ובחום נמוך והתבשיל נעטף מכל צדדיו כמו בתנור, שומר על הלחות והעסיסיות והתבשיל הופך לנימוח. כאשר מרימים את המכסה לאחר שעות הבישול הארוכות, ריח הקדירה ממלא את הבית, אין אחד שיוכל לעמוד בטעמיו הממכרים של תבשיל עמוס בבשר עם ירקות ותבלינים. סיר יציקת ברזל מספק תפאורה נהדרת ליום חורפי ומספק אווירה ביתית חמימה ונעימה. השפים מספרים על ההבדל הניכר בטעם בין בישול לסיר רגיל לבין בישול בסיר יציקת ברזל, ההבדל נעוץ בשמירה על העסיסיות הבשר, הצבעים והטעמים פשוט משתדרגים, זה לא משנה אם מדובר במרק חורפי לוהט, בקדרה מבעבעת או אפילו עוגה(כן, עוגה!) ההבדל יהיה כה ניכר לחך שהשימוש בסיר יהפוך להיות חלק מהשגרה היומיומית שלכם.


מספר עצות לבישול קדירה בסיר יציקת ברזל:


מומלץ להשתמש בחלקי בשר לבישול ארוך(כתף, שפונדרה, צוואר ופילה מדומה), כדאי לחתוך את החלקים בגודל של 2-3 ס"מ על מנת שיעשו במידה שווה. עדיף להשתמש בבשר מיושן(בשר שעבר יישון במשך מספר ימים או שבועות אצל קצב), בשר קפוא יש להפשיר במשך יום לפחות, הבשר צריך להיות בטמפרטורת החדר לפני בישולו, עצמות מח יעניקו לתבשיל הקדרה עוד קשת רחבה של טעמים.


כמובן שסיר יציקת ברזל מצופה אמייל הינו עדיף בהרבה על המקבילה נטולת ציפוי האמייל, מכיוון שהוא עמיד כנגד קורוזיה, והניקיון של הסיר הופך לקל בהרבה. אנו מציעים כלים מיציקת ברזל באיכות הגבוהה בעולם, אינם פולטים חומרים מסוכנים והעיצוב משדר מראה נקי, מבריק ואסתטי. אנו מזמינים אתכם להתרשם ולנסות את המוצרים המצוינים שלנו, נשמח לענות על שאלותיכם בטלפון: 03-6815110 או צרו קשר כאן.
בתאבון!